Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Φλωρεντίνες Με Τρία Υλικά

Ένα γλυκάκι πολύ απλό, πλημμυρισμένο από μελωμένα γυμνά αμύγδαλα, παρασκευασμένο τις περισσότερες φορές με κρέμα γάλακτος ζάχαρη και βούτυρο, και  σε πιο λάιτ έκδοση με ασπράδια, και ζάχαρη. Εγώ προτίμησα την πιο ελαφριά παρασκευή τους  για να να τρώμε χωρίς δεύτερη σκέψη, και το αποτέλεσμα με αποζημίωσε, με μελωμένες κριτσανιστές απολαυστικές φλωρεντίνες. Ελάτε μαζί μου να φτιάξουμε αυτό το γρήγορο και όμορφο γλυκό.


Υλικά της συνταγής μας
2 ασπράδια απαλά χτυπημένα
ζάχαρη(100 γρ. άχνη + 2 κ.γλ. μέλι )
250 γρ. αμύγδαλο φιλέ

ξύσμα από 1 πορτοκάλι
1 κ.γλ. βανίλια






Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Σε μία ανοξείδωτη λεκάνη (μπασίνα) βάζουμε όλα τα υλικά και ανακατεύουμε με το χέρι καλά όλα τα υλικά.


  • Παίρνουμε με βρεγμένα κάθε φορά χέρια μία ποσότητα σαν μεγάλο καρύδι, το πλάθουμε καλά στα χέρια μας και το τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα.


  • Αφού τελειώσουμε τα πατάμε να γίνουν λεπτά, φτιάχνουμε λίγο το σχήμα τους σε στρογγυλό ή τετράγωνο με ένα μαχαίρι και τα ψήνουμε στους 150 βαθμούς για 15-20 λεπτά μέχρι να ροδίσουν.
  • Αφήνουμε να κρυώσουν για 15-20 λεπτά και τα βγάζουμε με μία σπάτουλα.
  • Τα διατηρούμε σε κουτί που κλείνει αεροστεγώς.
  • Αυτήν την φορά δεν τα έκανα πολύ λεπτά, και η προσθήκη του μελιού  κάνει τις φλωρεντίνες εξωτερικά κριτσανιστές και στην μέση μαλακές και μελωμένες!




*Την συνταγή την είδα από τον Άκη, στην εκπομπή κάντο όπως ο Ακης, με μικρές παραλλαγές δικές μου.



6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μάχη!! Μα τί υπέροχες είναι οι φλωρεντίνες σου;;; Και πρέπει να έγιναν και πολύ νόστιμες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nαι μου αρέσουν πολύ σαν γλυκάκι λόγω της αδυναμίας στους ξηρούς καρπούς,τώρα πόσες αδυναμίες έχουμε είναι άλλη κουβέντα!!
    Αλλά αυτή η συνταγή ευτυχώς είναι λίγο συγκρατημένη σε υλικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι μ' αρέσουν κι εμένα οι φλωρεντίνες, χωρίς κρέμα γάλακτος.
    Η οποία είναι ένα υλικό, που δεν μου κολλάει με τίποτα στις φλωρεντίνες.
    Τις έκανες σούπερ Μάχη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα είναι εντελώς διαφορετικό με την κρέμα γάλακτος, αλλά αφού μου αρέσει το αποτέλεσμα χωρίς, υιοθετήθηκε!
    Σε ευχαριστώ Ελενα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν τις εχω δοκιμάσει ακομη στην πραξη! Τραγανες και γλυκες οι δικες σου Μαχη μου οπως πρεπει!
    Καλό Σαββατοκύριακο με όμορφες στιγμές!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τις φτιάξεις γιατί είναι εύκολες και υγιεινές!
    Σε ευχαριστώ Αριάδνη μου για τις γλυκές ευχές σου, καλό Σ/Κ με πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly