Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Σοκολατάκια Τύπου Ferrero Με Φουντούκια Και Γκοφρέτα

Ένα υπέροχο και γευστικό σοκολατάκι για κέρασμα  που ικανοποιεί όλα τα γούστα!!
 Με τα φουντούκια να πρωταγωνιστούν και την σοκολάτα να μας απογειώνει!
Αυτά τα σοκολατάκια γίνονται και με έτοιμη πραλίνα (nutella) αλλά μπορούμε με τη συνταγή μου, να τη φτιάξουμε μόνοι μας, βάζοντας τα δικά μας επιλεγμένα υλικά  (κουβερτούρα, κρέμα γάλακτος, μέλι, περισσότερα χοντροκομμένα φουντούκια, βούτυρο)!
Ελάτε μαζί μου να τα απολαύσουμε!!




Υλικά της συνταγής μας(25-26 τεμ.)
200 γρ. κουβερτούρα 52% τεμαχισμένη
120 γρ. κρέμα γάλακτος 20% σε σημείο βρασμού
2.κ.σ. μέλι
1 κ.γλ. βανίλια
1 κ.γλ. βούτυρο
200 γρ. φουντούκια ψημένα χοντροκομμένα στο multi
4 γκοφρέτες Παυλίδη 140 γρ. (τις μπλε 34 γρ. η κάθε μία) στο multi χοντροκομμένες
200 γρ κουβερτούρα γάλακτος η πραλίνα λιωμένη για την επικάλυψη
1 κ.γλ. βούτυρο ή 1 κ.σ. λάδι ελαφρύ ή καλαμποκέλαιο




Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος να πάρει μία βράση, κατεβάζουμε από τη φωτιά και τη ρίχνουμε σε ένα μπολ που έχουμε την κουβερτούρα τεμαχισμένη.
  • Ανακατεύουμε μετά από ένα λεπτό να πάρει η σοκολάτα τη θερμοκρασία της κρέμας, ομογενοποιούμε το μείγμα και προσθέτουμε το μέλι ανακατεύοντας καλά.
  • Προσθέτουμε το βούτυρο όταν έχει πέσει η θερμοκρασία της σοκολάτας (περίπου κάτω από 40 βαθμούς, το καταλαβαίνουμε με το χέρι μας), τη βανίλια και ανακατεύουμε καλά.
  • Προσθέτουμε στο μείγμα τα ψημένα χοντροκομμένα φουντούκια, τις γκοφρέτες χοντροκομμένες, ανακατεύουμε και βάζουμε στη συντήρηση για 2 ώρες να παγώσει .
  • Σε μπεν μαρί λιώνουμε την κουβερτούρα γάλακτος ή στο φούρνο μικροκυμάτων (με προσοχή να μην την κάψουμε), προσθέτουμε το βούτυρο ή 1.κ.σ. ελαφρύ ελαιόλαδο και ανακατεύουμε καλά.
  • Κόβουμε με ένα κουτάλι από το μείγμα φουντουκιών (μέγεθος καρυδιού) και με γάντια τα πλάθουμε στρογγυλά και τα βουτάμε μέσα στην κουβερτούρα γάλακτος ή σε ότι άλλη σοκολάτα θέλουμε (κουβερτούρα πραλίνας ή κουβερτούρα 70% ) και με 2 πιρούνια τα τοποθετούμε σε δίσκο  με αντικολλητικό χαρτί και τα βάζουμε για 2 ώρες στη συντήρηση.
  • Όταν θέλουμε να τα προσφέρουμε, βγάζουμε για 15 λεπτά να πάρουν τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.



*Τον χειμώνα διατηρούνται σε δροσερό μέρος για 2 εβδομάδες !!





13 σχόλια:

  1. Είναι από αυτά που τα κοιτάς...και τα φλερτάρεις ...όταν τα δεις εμπρός σου, με μεγάλη "λιγούρα" Μάχη μου :-)
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί μου έκανες τώρα Μάχη μου!! Τα είδα και τα λιμπίστικα!! Φαίνονται πολύ σούπερ λαχταριστά!! Ο συνδυασμός γκοφρέτας και πραλίνας τα σπάει!!Πολλά φιλιά Μάχη μου και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια, έχω να σας πω ότι έχω μανία με τα σοκολατάκια γενικά και αυτά είναι από τα πιο γευστικά!!
    Καλό σας βράδυ, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μάχη μου

    Από τα πιο αγαπημένα μου σοκολατάκια! Υπέροχα και με πολύ καλά υλικά άριστα συνδυασμένα!

    Πάντα με υγεία να μας προτείνεις γευστικές λιχουδιές!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία σοκολατάκια είναι αυτά! Σίγουρα θα είναι νοστιμότατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ νόστιμα, η γκοφρέτα μέσα είναι απίθανη.
      Σε ευχαριστώ Μαρία, να περάσετε όμορφα την αυριανή αργία!!

      Διαγραφή
  6. Φαίνονται υπερ λαχταριστά! Μου αρέσει που έβαλες μέλι ;)
    Καλό Σ/Κ Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Μάχη μου!!! Φοβερά τα σοκολατάκια σου... απίθανος συνδυασμός υλικών!!! Η γκοφρέτα τα απογειώνει... πολύ τα λιμπίστικα!!! :)
    Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένα σοκολατάκια... (όλα τα σοκολατάκια), αλλά αυτά ακόμα πιο πολύ.
    Πολύ ωραία Μάχη.
    Για 2 εβδομάδες δεν νομίζω να μείνουν ;)
    Πολύ λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ!!
    Η τελική απόλαυση ενός καλού γεύματος είναι πάντα ένα σοκολατάκι!!
    Καλό μήνα σε όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly