Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Κοτόπουλο με Τυρί και Ντομάτα

Τα σχολεία άνοιξαν, οι παιδικές φωνούλες ξεχύνονται παντού και εγώ που έχω την τύχη να έχω δημοτικό σχολείο και νηπιαγωγείο δίπλα στο σπίτι μου, απολαμβάνω και ρουφάω αυτή την ομορφιά!! Καλή χρονιά σε όλους!!
Αλλά τώρα στο θέμα μας. Σε ένα γρήγορο πιάτο, πολύ νόστιμο και αγαπητό σε όλους.
Κοτοπουλάκι σαν βάση και πάνω ντοματούλα ροδέλα ή σάλτσα αν θέλουμε
και το αποτελείωσα με  τυρί σε φέτες ή τριμμένο.
Ελάτε γρήγορα μαζί μου!!






Υλικά της συνταγής μας
800 γρ. κοτόπουλο φιλέτο στήθος ή μπούτι κομμένο σε λεπτότερα φιλετάκια
2-3 κ.σ. μουστάρδα
1 κ.γλ. ρίγανη
1/2 κ.γλ. κάρυ
1/2 κ.γλ. πάπρικα
1/2 ποτήρι κρασί λευκό (προαιρετικό)
1-2 ντομάτες σε ροδέλες
8-10 φέτες κίτρινο τυρί κασέρι ή μίλνερ
αλάτι-πιπέρι
ελαιόλαδο



Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Πλένουμε καλά το κοτόπουλο και το σκουπίζουμε με χαρτί κουζίνας.
  • Σε ένα μπολ  χτυπάμε την μουστάρδα, την ρίγανη, την πάπρικα, το κρασί, 5-6 κ.σ. λάδι, αλάτι και πιπέρι.
  • Αλείφουμε με την μαρινάδα καλά τα φιλέτα και τα βάζουμε στο ψυγείο για μία ώρα.
  • Σε ένα ταψί βάζουμε τα κομμάτια το κοτόπουλο και το ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 30-40 λεπτά.
  • Τοποθετούμε τις ροδέλες από ντομάτα αλατισμένες πάνω στα κομμάτια κοτόπουλου.
  • Και ολοκληρώνουμε προσθέτοντας και τις φέτες τυριού.
  • Ρίχνουμε λίγο πιπέρι και ρίγανη και ψήνουμε για 15 λεπτά μέχρι να λιώσουν τα τυριά και πιάσει μία κρούστα.
    **Σερβίρουμε με πατατοσαλάτα!!






4 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μάχη μου... μοναδική νοστιμιά το πιάτο αυτό. Δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο ούτε μικρό ούτε μεγάλο!!! Σκέτο λουκούμι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Κική μου σου εύχομαι καλή και δημιουργική εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το φιλέτο κοτόπουλο είναι στις πρώτες προτιμήσεις του κανακάρη μου (γιατί δεν έχει κόκαλα και είναι πάντα μαλακό), οπότε μου "έδωσες" μια πολύ καλή πάσα Μάχη μου για φαγητό τις επόμενες ημέρες.
    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του δικού μου γιου αρέσει πιο πολύ το κοτόπουλο γιαυτό το ψάχνω λίγο περισσότερο.
    Φιλιά πολλά Πηνελόπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly