Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Βραβείο Liebster Award


Καλησπέρα. Η σημερινή  ανάρτηση δεν είναι  κάποια συνταγή, αλλά έχει να κάνει με ένα βραβείο, για το οποίο με πρότειναν: ο Γιώργος (από το blog cooking with me), η Κική (από το blog the chef in kikitchen) και ο Κυριάκος (από το blog drunk tomato greece) και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω γι΄αυτό.
Το blog_βραβείο Liebster Award, είναι ένα εικονικό βραβείο που βοηθά καινούργια blogs να διαδοθούν και να γίνουν πιο γνωστά. 





Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:
1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger, o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
3) Προτείνετε άλλα 10 blog με λιγότερους από 200-300 follower.
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blog που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας, ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.


Οι δικές μου απαντήσεις είναι οι εξής:

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog
Πάνω από μία πενταετία, που έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο, είμαι σε συνεχή αναζήτηση και μελέτη συνταγών μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής,  για να εξελίσσομαι πάνω σε αυτό που αγαπώ πολύ, να ενημερώνομαι, ακόμα και για να χαλαρώνω.
Με την προτροπή των δικών μου ανθρώπων να έχουν τις συνταγές μου ξεκίνησα έτσι απλά το blog. Τώρα νιώθω την επιθυμία να διαβάζουν τις συνταγές μου και εγώ να διαβάζω ακόμα περισσότερες και αυτό πιστεύω να μην τελειώσει ποτέ!

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Με ενθουσιάζει ότι έχει σχέση με δημιουργία, όπως η μαγειρική, η ζωγραφική, η φωτογραφία και πάλι η μαγειρική!

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Ξεκίνησα το blog για να συγκεντρώσω τις συνταγές-εμπνεύσεις μου, θα μπορούσα να πω, και να μεταδώσω την αγάπη που έχω για την μαγειρική, στους ανθρώπους που θα με διαβάζουν.
Τρεις μήνες μετά την έναρξη του blog, αισθάνομαι ότι είναι πρωταρχικός σκοπός η μαγειρική μου, αλλά και η επικοινωνία δια μέσου των σχολίων μεταξύ μας, η αποδοχή που νιώθω, με κάνει  πιο χαρούμενη να συνεχίσω, να προσπαθώ, να δημιουργώ ακόμα περισσότερο.  
Πιστεύω ότι  μελλοντικά σίγουρα θα υπάρχουν και αρνητικά σχόλια αλλά και αυτά ευπρόσδεκτα, με δυναμώνουν και με πεισμώνουν για καλύτερα αποτελέσματα.

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Πρωταρχικά μιλάω για την μαγειρική μου.
Μέσα από αυτό προσπαθώ να δούμε και τις ωφέλειες των υλικών που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα και τη σημασία που έχει για την υγεία μας, παίρνοντας πληροφορίες από εξειδικευμένα site .

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Ναι, έχω φιλικές σχέσεις με αρκετούς bloggers , επικοινωνούμε συχνά και αυτό είναι πολύ όμορφο και πιστεύω να μας δοθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα.

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Να το έχω κάνει ακόμα καλύτερο από θέμα οργάνωσης, να έχω συνταγές που αρέσουν και να μεγαλώνει συνεχώς η προτίμηση των ανθρώπων που τις αναζητούν.

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; 
Καλά,  νομίζω ότι κάνω αρκετά πράγματα και αυτό πηγάζει από την ενέργεια που έχω μέσα μου, την αγάπη και την υπευθυνότητα με ότι ασχολούμαι. Αυτό όμως που με διακρίνει σε όλη μου την ζωή είναι η αγάπη μου και το πάθος για τη μαγειρική.

 8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Αυτήν την περίοδο 3 ώρες την ημέρα.

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Βλέποντας κάθε φορά τη νέα δημιουργία μου, μέσα στην κουζίνα μου.

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Να κάνει πράγματα που τον κάνουν ευτυχισμένο και να αγαπήσει την μαγειρική, για να νιώσει τρισευτυχισμένος.



Με τη σειρά μου, προτείνω τα εξής 10 blog για το βραβείο:


10 σχόλια:

  1. Τι ωραια που είναι όταν κανεις αυτο που αγπας και γενικώς ψάχνεσαι και δεν αφηνεσαι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί αριάδνη αυτό ακριβώς όπως το είπες,να ψάχνεσαι και να μην αφήνεσαι ποτέ, πάντα για το καλύτερο το δικό σου, αλλά αντανακλαστικά και των άλλων.Σε ευχαριστώ, πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σοΥ μαχη!!
    Χαρηκα πολυ που μεσα απο τις απαντησεις σου διαπιστωσα ποσο δημιουργικος ανθρωπος εισαι και ποσο πολυ αγαπας τη μαγειρικη!
    Η κουζινα μας ενωνει!
    Παντα επιτυχιες να εχεις!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική σε ευχαριστώ που με πρότεινες!! αυτό το βραβείο και τίποτα αλλο να μην μου δώσει, είμαι ευχαριστημένη που γνωρίζομαι καλύτερα με την blogογειτονιά μου.
      Χάρηκα που μέσα απο τις απαντήσεις μου κατάλαβες περισσότερα στηχεία του χαρακ΄τηρα μου, αλλά και εγώ διαπίστωσα πόσο δημιουργική είσαι ,την αγάπη σου για την μαγειρική, αλλά πάνω από όλα το χιούμορ που έχεις, που δημιουργεί θετική ενέργεια γύρω σου!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!
    Φαίνεται πόσο πολύ σου αρέσει η μαγειρική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις Μάχη!Φανταστικό το μπλόγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο! :)
    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας, η χαρά είναι δική μου που σας γνώρισα, Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου εύχομαι πολλά πολλά βραβεία ακόμα!! Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες και εσύ με την σειρά σου ! Δες τις απαντήσεις μου εδώ http://craft-cook-love.blogspot.gr/p/liebtster-award.html!! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Μαχη! Ευχαριστω πολυ μου με προτεινες! Πολλα φιλια και καλες δημιουργιες! Πολυ ομορφο το blog σου,καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly