Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Χαλβάς Με Πορτοκάλι, Σοκολάτα Και Καβουρντισμένα Φιστίκια Αιγίνης




Υλικά της συνταγής μας
(1 φόρμα 25 Χ 14)
1 κούπα 170 γρ. σιμιγδάλι ψιλό ή μισό-μισό με χοντρό σιμιγδάλι
1/2 κούπα 110 γρ. λάδι
1 1/4 ζάχαρη καστανή 250 γρ.
1 κούπα χυμό φρέσκο πορτοκάλι 180 γρ.
 νερό 320 γρ.
ξύσμα από 1 πορτοκάλι
100 γρ. κουβερτούρα
30-40 γρ. σουσάμι
50 γρ. φιστίκια Αιγίνης χοντροκομμένα




Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Σε μία κατσαρόλα βάζουμε τη ζάχαρη, το νερό, το ξύσμα και το πορτοκάλι, να κάψει και να λιώσει η ζάχαρη.


  • Το βάζουμε σε ένα μπολ να είναι ζεστό και στην κατσαρόλα βάζουμε το λάδι, το σιμιγδάλι, το σουσάμι και τα 3/4 από τα φιστίκια (τα υπόλοιπα τα βάζουμε σε ένα τηγανάκι με 1/2 κ.γλ. καστανή ζάχαρη και τα αφήνουμε για 2-3 λεπτά να καραμελώσουν, για από πάνω).
  • Καβουρντίζουμε τα υλικά σε μέτρια φωτιά για 5-8  λεπτά να σκουρύνει το σιμιγδάλι, ανακατεύοντας συνεχώς να μην μας πιάσει το μίγμα.


  • Τότε αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε στην αρχή λίγο-λίγο το σιρόπι του πορτοκαλιού(προσοχή γιατί πετάγεται) και στο τέλος όλο το μίγμα.
  • Ανακατεύουμε για 1-2 λεπτά και αρχίζει να πήζει.
  • Βάζουμε το 1/2 του μίγματος στην φόρμα και στο υπόλοιπο ρίχνουμε την κουβερτούρα σε κομμάτια να λιώσει και να γίνει σοκολατένιο.


  • Βάζουμε πάνω από το προηγούμενο μίγμα του πορτοκαλιού το σοκολατένιο μίγμα.
  • Το αφήνουμε να σταθεροποιηθεί και το βγάζουμε ανάποδα σε πιατέλα, στολίζουμε με τα καραμελωμένα φιστίκια και την τρούφα σοκολάτας.


**Αν σας αρέσει πολύ σπειρωτός χρησιμοποιείτε μόνο χονδρό σιμιγδάλι. Όλες οι εκδοχές, με μόνο λεπτό σιμιγδάλι (που το έχω φτιάξει εγώ), μισό-μισό, ή μόνο χονδρό σιμιγδάλι είναι υπέροχες!!


12 σχόλια:

  1. Μπορώ να εχω τα στολίδια της κορυφης!!!!
    Χρονια πολλά για την ημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε ιδιαίτερα το στόλισμα του Μάχη, πέρα από την απολαυστική βεβαίως σύνθεσή του.
    Για μένα ιδανικό είναι το μεικτό μείγμα σιμιγδαλιών θα έλεγα.
    Καλό βράδυ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ Πηνελόπη,πράγματι και εγώ πάντα χρησιμοποιώ ένα μείγμα απλά τώρα δεν είχα σιμιγδάλι χοντρό, ήταν μακρυά το S.M .
    Καλό βράδυ με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αα πολυ ωραια ιδεα μαχη τα "δυο πατωματα" στον χαλβα!!!ο στολισμος απο πανω ωραιοτατος,στο συνολο του ακρως γιορτινος!!
    φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nαί Κική τα δύο χρώματα τα ήθελα για την εικόνα, αλλά και γευστικά είναι πολύ καλά, η σοκολάτα
    ταιριάζει με το πορτοκάλι!
    Αλλά και με τι δεν ταιριάζει αυτή η σοκολάτα....
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω είναι από τους πιο εντυπωσιακούς χαλβάδες που έχω δει Μάχη μου!
    Πολλά πολλά μπράβο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου σε ευχαριστώ για την επιβράβευση, η διακόσμηση γίνεται πάντα από τα υλικά που έχουμε την συγκεκριμένη στιγμή στην κουζίνα μας, με αγάπη!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πρωτότυπη και νόστιμη η εκδοχή σου Μάχη μου!! Ευχαριστούμε για τη συνταγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κόλαση ο αρωματικος και λατρεμενος μας χαλβας!
    Καληνύχτα, φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχχχ Μάχη μου!! Με πέθανες!!!! Τί νοστιμιά αυτός ο χαλβάς σου... μούρλια πρέπει να είναι!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly